Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Основними напрямами в роботі над науково-методичною проблемою є:
v удосконалення навчальних та виховних програм, відбір підручників, методичного забезпечення, що розвивають особистість; психолого-педагогічне забезпечення розвитку внутрішнього світу дитини, створення комфортних умов для розвитку духовності кожної особистості через креативність, творчість, злиття з природою;
v забезпечення подальшого переходу середньої школи на новий зміст, структуру, новий державний стандарт освіти в старшій школі, удосконалення системи її профілізації;
v підтримка науково-дослідницької роботи вчителів школи, інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів;
v школа підключена до швидкісного Інтернету, має доступ до освітніх мереж та порталів, що дає рівний доступ сільським дітям до якісної освіти.
Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.
Проводяться предметні і тематичні тижні, де педагоги й учні удосконалюють знання з навчальних дисциплін, представляють свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
v результати навчально-виховної роботи:
v динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
v результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;
v діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
v аналіз стану викладання предметів:
v стан виконання навчальних планів і програм;
v використання інноваційних технологій, їх ефективність;
v апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;
v стан позакласної роботи вчителів з предметів;
v система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
v результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
v аналіз роботи за рік та перспективне планування.
Коментарi