/Files/images/mo/Методична робота.gif


Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Основними напрямами в роботі над науково-методичною проблемою є:

v удосконалення навчальних та виховних програм, відбір підручників, методичного забезпечення, що розвивають особистість; психолого-педагогічне забезпечення розвитку внутрішнього світу дитини, створення комфортних умов для розвитку духовності кожної особистості через креативність, творчість, злиття з природою;

v забезпечення подальшого переходу середньої школи на новий зміст, структуру, новий державний стандарт освіти в старшій школі, удосконалення системи її профілізації;

v підтримка науково-дослідницької роботи вчителів школи, інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів;

v школа підключена до швидкісного Інтернету, має доступ до освітніх мереж та порталів, що дає рівний доступ сільським дітям до якісної освіти.

Продовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності.

Проводяться предметні і тематичні тижні, де педагоги й учні удосконалюють знання з навчальних дисциплін, представляють свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.

/Files/images/vchitel/IMG_38781.jpg

Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

v результати навчально-виховної роботи:

v динаміку зростання (спаду) успішності учнів;

v результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;

v діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

v аналіз стану викладання предметів:

v стан виконання навчальних планів і програм;

v використання інноваційних технологій, їх ефективність;

v апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;

v стан позакласної роботи вчителів з предметів;

v система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

v результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

v аналіз роботи за рік та перспективне планування.

Кiлькiсть переглядiв: 260

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.